יש לכם אג'נדה חברתית לקדם שינוי על ידי השפעה על דעות, עמדות  או התנהגות של אנשים?
 
משתתפי הקורס 'שיווק לשינוי חברתי' באוניברסיטת תל אביב יוכלו לעזור לכם לבנות תכנית פעולה אפקטיבית ו/או יקדמו יישום של אחד ממרכיביה!
 
 
 
הקורס ניתן במסגרת תכנית מתחברים + של אוניברסיטת תל אביב ומשתתפים בו סטודנטים משנה ב' ו-ג' בחוג לתקשורת.
 
 
 
במסגרת הקורס, הסטודנטים לומדים רקע תיאורטי ויישומי, ומקבלים כלים מעשיים לתכנון מהלך שיווק אג'נדה חברתית ולפיתוח אלמנטים שיווקיים/פרסומיים.  במסגרת הקורס הסטודנטים יפעלו בצוותים של כ 5-4 סטודנטים – כשכל סטודנטים ישקיע כ- 30 שעות בפיתוח תכנית הפעולה או ביישום של אחד ממרכיביה.
 
 
 
אם אתם רוצים שצוות של סטודנטים לתקשורת, בעלי מוטיבציה גבוהה ויצירתיים יתכנן מהלך שיעזור לקדם את האג'נדה שלכם באמצעים שיווקיים שונים - אתם מוזמנים להגיש מועמדות! זאת הזדמנות עבורכם גם לחשוף את הסטודנטים ליעדי הארגון שלכם ולעשייה שלכם.
 
 
 
תנאים בסיסיים:
 
ארגון חברתי שהפעילות שלו כוללת קידום הנושא החברתי באמצעות שינוי עמדות או התנהגויות, קידום אג'נדה חברתית
ארגון שתפיסת עולמו מושתתת על ערכי כבוד אדם (אם כי לא חייב לעסוק בסוגיות הקשורות לעולם תוכן זה)
ארגון שיוכל להעמיד איש/אשת קשר מקצועי/ת לליווי של צוות הסטודנטים
יכולת גמישות בזמנים
 
 
שימו לב -  
 
הפעילות אינה כוללת דוברות, שירותי יח"צ,  או פעילות לגיוס תרומות או מתנדבים.
 
תוצרי התהליך יכולים להיות תכנון קמפיין ופיתוח אלמנטים שיווקיים ופרסומיים לפי הצרכים והמטרות שתגדירו ביחד עם צוות הסטודנטים.
 
הגשת מועמדות תתאפשר עד 15.1.2018